Monday 26 December 2011

Masa berlalu ..


salam ..

Selesai 14 minggu kuliah untuk sem ni. Bila fikir balik, cepat masa berlalu. Banyak perkara yang telah dipelajari, pelbagai pengalaman untuk dikongsi.. Susah senang ditempuh bersama bersama kawan-kawan AT12.. Tidak kurang juga ujian dan kekecewaan sedikit sebanyak mengganggu gugat perasaan dan jiwa. Tapi itu bukan bermakna kekuatan hati ini hancur dan ditawan dengan mudah, semua yang berlaku ada hikmah, mengajar kita erti kehidupan, lebih matang. 'Experience is the Best Teacher !'

Dengan 14 minggu belajar untuk 21 jam kredit pada sem ni, penat betul.. Tapi xpe, kepenatan itu akan dibalas dengan kegembiraan jika disertai dengan kesabaran dan doa. Akan ku ingat kata-kata abah n mami.. Thx soo much.. mereka semangat ku.. Walaupun penat, tapi sem ni rasa sem yang paling seronok.. entahla, kenapa ya.. mungkin ada sebabnya, dan aku rasa tahu sebabnya .. :) 

Terima kasih yang tidak terhingga buat Dr Nurulhuda Abd Rahman, pensyarah kursus KPD 3016, Pengajaran, Teknologi & Penaksiran 1. Sepanjang 5 semester belajar di UPSI de ISMP fizik, dr satu-satunya pensyarah fizik perempuan yang pernah saya (kami) belajar. Dr memang best, seronok belajar kelas dr. banyak pengalaman dan manfaat kami peroleh :: we started to know and learn how to make blog, wikispace, and also prezi :: 
You inspires us a lot dr.Nurulhuda, tq so much .. 

so, minggu study week ni perlu gunakan masa sebaik mungkin. Buat kawan-kawan, minta maaf kalau ada salah silap..good luck everybody.. doakan kejayaan bersama, may Allah be with us.. 




..Thanks for reading..

0 comment/s here:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...